weekend

Har verkligen haft fullt upp med saker att göra hela helgen, så ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering från min sida!

I fredags blev det bara massa mys med matlagning och film här hemma, och i lördags först "kroppkaksdag" och sedan utgång med tjejerna med massa dans hela natten! Söndagen bestod av återhämtning, en sväng på julskyltningen inne i stan och besök hos farmor och farfar, och min måndag fick erbjuda en spontantripp till Västervik för lite julklappsshopping och annat härligt!

Så måste säga att helgen blivit riktigt lyckad och härlig med massa fina personer! Och eftersom Bea och jag har praovecka ser det ut att bli en hel veckas ledighet för min del så får väl se vad resten av veckan har att erbjuda! (Blev ingen praktikplats för min del så får nog bli något besök på någon högskola under veckan för möjligtvis framtida studier... Vad det blir återstår att se?!)  Puss Frida





Några bilder från helgen.. Från en fikapaus under julskyltningen inne i stan och mat inne på Subway efter några timmars julshoppande i Västervik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0