tips!

Har haft en plugg-städdag idag haha. Inte det roligaste, men sånna dagar behövs också, annars skulle det bli helt kaos. Skulle uppdatera min iphone till senaste versionen idag också, det går aldrig bra när jag gör något sådant. Inga appar ville fungera till en början, men nu är allt igång och än så länge ser det bra ut!
Tänkte tipsa er om en sak! Jag har alltid velat ha långt hår och speciellt nu inför balen så jag försöker att inte fixa mitt hår allt för ofta och göra det starkt. Sist jag fixade till mitt hår var förra lördagen och denna lördag också. Jag försöker (händer ju ibland att man missar någon dag) att varje morgon och kväll lägga i silikondroppar i topparna gör håret lent och stärker dem. Det blir sjukt lent och jag tycker det är jättebra! :)
Nu blir det sängen med någon bra film!
Godnatt på er alla fina! Puss Bea




Detta använder jag mig av, från loreal och kostar ca. 150:-, finns på frisörsalonger




Jag och mitt hår igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0