halloween

Ikväll blev det bara en mysig hemmakväll med fina familjen för att ladda upp inför imorgon! De flesta ska upp tidigt imorgon och göra högskoleprovet men jag skippade det och gör det framme i vår istället!
Så min dag imorgon kommer bestå av fix hela dagen inför lördagkvällens halloweenfirande! Tar hem folket till mig här ute på landet imorgon och sedan bär det av in i dimman!
Gonatt gott folk och hoppas ni har en treevlig helg! Puss Frida



Imorgon kommer jag inspireras av Christina Aguilera då temat för min klädsel blir Burlesque!
Långa svarta ögonfransar, mycket eyeliner, röda läppar och ett par stay-up's blir säkra kort till min outfit iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0