lång men underbar dag

Vääldigt dålig uppdate av mig nu under helgen jag vet.. Ber om ursäkt för detta och ska verkligen försöka bätta mig! Får skylla på att jag inte varit hemma något alls och haft en awesome helg med massa härligt folk, kära vänner och min fina!

Dagen har däremot bestått av en lång skoldag med långa inte allt för roliga lektioner och sedan en härligt fika med Maria och Bea! Avslutade den sedan med en liten överraskning och lite mys under kvällen. Så är nyss hemkommen och ska strax sätta på ännu ett avsnitt av Gossip Girl!

Imorgon ska jag se om jag kan försöka ta någon bild på min tatuering som blir bra, inte riktigt läkt än så förvänta er inte för mycket bara haha..  Puss Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0