Vänner

Åååå vänner är det bästa alltså, verkligen! Jag är så glad över att ha så otroligt fina vänner. Idag var jag på stan efter skolan och fikade med mina vänner. Sedan passade jag på att fixa till mina naglar också, så nu är dom fräscha och fina! :) Har sovmorgon i morgon också, så himla gutt! Man behöver det ibland. Visst skolan är seg o så men jag tycker ändå det kan vara väldigt roligt och intressant ibland. Jag läser psykologi A nu på individuellt val och det är så himla intressant och roligt. Vi ska göra olika pjäser för varandra, det kommer bli kul o se! Verkligen ett roligt ämne, ska även läsa B kursen i det. Puss Bea







Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin ring! Vart har du köpt den och hur mycket kostade den? Blir jätteglad om du svarar. Puss Ebba

2011-09-06 @ 01:27:13
Postat av: Bea

Hej Ebba! Fick den utav min pojkvän när jag fyllde år förra året. Den är från affären anderssons guld i stan och från märket catwalk! Kram

2011-09-06 @ 07:56:47
URL: http://misswearit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0