Vilken dag!

Vilken härlig dag jag hade igår, först var jag lekledare på min lillebrors barnkalas (han fyllde hela 6år, sjukt!) och det var så roligt! Sedan drog jag vidare till tjejerna för middag och sedan blev det utgång. Älskar sådana dagar då man är så fullt upptagen att man inte ens hinner tänka efter. Bjuder på lite blandade bilder från igår. Puss Bea




Det var roliga lekar! Barnen fick hoppa med ihoptejpade ben och händerna
bakom ryggen och försöka fånga godis med munnen!


Blev nachotallrik till middag-såååå gott!


Fina tjejen!

Vackra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha tack för den sista bliden ;)

2011-09-05 @ 12:27:31
Postat av: Anonym

Du är vacker maria!

2011-09-05 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0