Skola

Sista dagen av jullovet, jag tycker faktiskt det ska bli skönt att börja skolan igen och jag ska verkligen försöka njuta den sista terminen tillsammans med alla vänner! Gud vad jag kommer sakna alla efter, uschaa! Det ska bli skönt att komma in i sina rutiner igen också, träningen har verkligen inte gått alls nu på lovet, det är så mycket lättare när man har skolan och gå till gymmet direkt efter.

Just nu sitter jag iallafall och pluggar, jag har två inlämningar som ska in och så har jag prov på onsdag. Jag har tyvärr dragit ut på det, för vem vill plugga på ett lov?!
Här kommer lite bilder ifrån shoppingen när jag var i Jönköping förra veckan! :) Puss Bea





Basic koftor från H&M


Underkläder från gina tricot


Klocka från Ur&Penn


Oversize kavaj H&M


Oversize kavaj H&M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0