Ung företagsamhet

Idag har som sagt jag och Lisa tillsammans med massa andra härliga människor hjälpt till under årets UF-mässa på Oscarsgymnasiet.
Träffades redan vid 07.30 på skolan och började med att förbereda frukost till många många företagare. Vi fick också vakta montrar, hjälpa till bakom scenen och delat ut priser på scen under invigningen mm..
Sedan gick vi och strosade runt bland alla UF-montrar och kikade på vad alla hade för idéer. Jättekul att se så många smarta och roliga idéer på en och samma gång! Blev nästan själv sugen på att starta ett nytt UF-företag som vi hade förra året haha.. Vi alla hittade oss ett par fina fynd till slut också så en lyckad dag måste jag säga att det var!

Nu är jag helt slut efter dagen så ska vila upp mig framför TVn inför morgondagen då jag åker till Ullared!! Wohooo längtar som fan! Puss Frida

Här kommer lite bilder från den härliga UF-mässan! 


Fyndiga företagsnamn fanns det gott om hehe..

Mycket folk överallt! Och detta var bara den lilla salen..

Mmmm goda företag

Jobb bakom scen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0