värme

Vilket väder det är ute, riktig höst nu! Det är soligt på dagarna men sen börjar det regna. Det är så himla kallt också så idag gick jag i min vinterjacka till skolan. Fryser hela tiden i skolan och när jag kommer hem så idag hade jag med mig en liten värmekudde som håller sig varm i ca. 30 minuter så händerna blir lite varma i alla fall=) Fick denna när jag och Maria var i Stockholm på Berzeliusdagarna (kemidagar) och vi fick äta nobelmiddag i stadshuset med en massa ungdomar! Det var en häftig upplevelse! Är så sugen på att åka utomlands just nu, bara för att slippa kylan och bli lite varm och uppvilad haha! Puss Bea






"när kemin stämmer" haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0