Mycket att göra!

Får be om ursäkt att jag inte lagt upp något på ett par dagar nu, men har haft mycket att stå i nu! Både roliga och inte lika roliga saker.. Haft sjukt mycket plugg nu in i det sista, men idag sattes som tur är betygen och vi har iiinget kvar i skolan, känns förjävla gutt! Så nu blir det bara massa studentpepp och roligheter framöver innan studenten nästa fredag! (Gaaah)
I lördags var vi ju också som sagt på bal. Åh vilken härlig och oförglömlig dag/kväll/natt det var. Började dock lite fail med att min frisör var 40 minuter sen haha, men hann iallafall att bli färdig och blev riktigt nöjd med resultatet! Sedan blev det först lite häng och fotografering med några goa personer och sedan blev det samling på Brädholmen för att gå upp till parken med alla andra som alla var såå fina! Därefter ännu mer fotografering i parken, kände mig faktiskt allmänt förvirrad där eftersom man hade hur mycket folk som helst runt sig hela tiden och man kunde höra folk skrika sitt namn från alla håll haha! Efter minglet i parken fick vi alla sätta oss i bussarna som tog oss till... Borgholms slottsruin på Öland! Fyfan måste jag säga, vilket underbart ställe att ha bal på! Helt underbart fint och jättebra ordnat var verkligen allt. Härliga och glada människor, god mat, bra musik att dansa till hela natten och massa fina klänningar överallt att titta på hihi.. Kunde inte haft en bättre kväll verkligen, helt oförglömlig!
Slänger upp några fler bilder här från balen i lördags lite senare idag, så kolla in då! Ska iväg till Kalmar lite senare ikväll och sedan blir det sleeeepover med tjejerna! Myys!
/ Frida


Jag i parken under balen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0