2011

Måste verkligen börja med att be om ursäkt för min sjukt dåliga uppdatering nu under julen! Har haft så mycket för mig och varit iväg åt alla håll så inte hunnit med bloggandet tyvärr.. Men nu är jag tillbaka minsann!
Har haft en jättebra och mysig jul med mina nära & kära och fått många fina presenter jag är jättenöjd med!

Imorgon blir det nyårsfirande här hemma hos mig faktiskt så håller på att fixa iordning här hemma med förberedelser och städning och har även testat min nyårsoutfit. Det blir en liten svart klänning från H&M med grå tyllvolanger på. Sedan piffade jag upp klänningen med en söt brosch från H&M. Till det höga svarta klackar (vilket jag ALDRIG bär så får se hur det gåår.. haha), strumpbyxor och självklart långa svarta lösögonfransar!

Hoppas ni alla kära läsare haft en bra jul och att ni får en härlig kväll/natt imorgon och Gott Nytt År på er alla! Puss Frida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0