Fullt upp

Shit vilken fullspäckad dag, och vilken fullspäckad vecka det kommer bli!

Dagen har självklart fått erbjuda ett fint lucia-uppträdande i skolan. Esteterna hade fixat ett så fint uppträdande så det var riktigt mysigt att se!
Sedan efter skolan sprang jag en sväng på stan för att hitta en present till min fina vän som fyller 18 år imorgon och som då ska bjuda på middag dagen till ära, ska bli kul! Därefter gick jag och simtränade för allra sista gången (slutar med simningen helt nu och börjar gymma istället hehe).. Efter träningen hängde jag med familjen till farmor och farfar för en mysig fika! Och nu sitter jag här hemma och rååpluggar inför fysikprovet imorgon, kommer inte bli kul haha... Men snart blir det sängen efter en tröttsam dag, gonatt då alla fina! Puss Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0