Fika

Kom hem för ett litet tag sedan från stan. Vi slutade tidigt idag så drog in till stan med Frida och vi satte oss på ett mysigt café för en långfika. Aldrig varit på detta café tidigare men det var så himla mysigt, alla kakor är dessutom hembakade, vilket är ännu bättre. Café orchidéa va det. Jag provade på en dumlepaj med gammaldags vaniljglass till och en morotskaka. Får alltid sån beslutångest så det blir alltid att jag köper för mycket haha, är fortfarande mätt! Till det tog jag en latte med after eight smak.
Drog till gymmet efter och körde ett pass på cirka en timma och sedan solade jag efter det. Resten av kvällen får bestå av plugg! Puss Bea :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0