efterrätten

Blev så sugen på något gott när jag kom hem så gick till affären och köpte lite frukt och vit choklad. Denna efterrätt heter "Gino" och det man gör är att skära frukten i bitar och sedan river man på vit choklad. Sen ska det in i ugnen på 200 grader i 10 minuter ungefär, tills chokladen blivit gyllenbrun. Uuuuund voilaaa! Så himla gott och enkelt! Jättegott att göra med färska jordgubbar på sommaren också, då blir det färgglatt också! Går ju att blanda de flesta frukter, beroende på vad man gillar.
Gjorde en bra deal med pappa idag också, om jag diskade och gick och handlade skulle jag få 150 spänn, vem gör det inte?! haha!
Puss Bea







Jag körde på ett äpple, en kiwi, en banan och ananas samt 100 g choklad!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev inte allt platt då när du körde på allt? :O / Fridapäronpung & Phåilip

2011-10-07 @ 00:24:26
Postat av: Bea

Ni är söta haha! Dog av skratt när jag tänkte på det!

2011-10-08 @ 14:40:27
URL: http://misswearit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0