träning

Idag känner jag mig riktigt duktig faktiskt! Var först i skolan, sen ett gympass och sen vattengympa. Man mår så bra av träning alltså! Imorgon har jag sovmorgon också, men jag är inte riktigt för sovmornar, visst det är sjukt nice att sova länge men härligare att sluta tidigt och kunna utnyttja dagen på bästa sätt. Jag skulle gärna gå upp och träna istället innan skolan men tyvärr öppnar gymmet lite senare så jag får väl stå ut med sovmorgon...;)

Bjuder er på en gammal bild. Hoppas ni har haft en bra dag och godnatt! :) Puss Bea




Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEJ DET GÅR INTE KOMMENTERA ER BLOOGGOGOGOGO IHIHIHIHIHIHIHIH GNÄÄGGGGGGGG herrå sötisar

2012-02-09 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0